miercuri, 12 septembrie 2012

Aseara au turnat fundatia la santierul din dreapta blocului meu. pt ca era ora 22 si oamenii nu aveau de gand sa se opreasca curand am decis sa folosesc primul nr din lista mea si am sunat la politie. La inceput am facut si eu pe nestiutoarea si am intrebat daca exista in lege ore clare in care se pot face lucrari si implicit deranja ordinea publica. Domnul de la capatul telefonului nu numai ca nu cunostea asemenea detalii dar m-a si rugat sa revin eu cu un telefon sa ii spun care lege e si NU GLUMEA!!! a insistat sa imi dea nr direct....Imi aduceam aminte ca e o lege 61 republicata si am dat google si mi-a aparut minunata lege 61/1991 republicata in care este descris programul. Am sunat frumos pe politist sa il informez si pe el care lege e si ca la 22-08 dim trebuie sa fie liniste si sa il intreb cum de el nu cunoaste legea asta?! ordinea si linistea publica e una din marile sale indatoriri!!!
spune ca stia legea dar totusi care articol este?? hahahahha este incredibil!!!este incredibil....si nu mai stiu daca este de ras sau de plans....Intr-un final spune ca va trimite o echipa insa nu stie sa imi estimeze in cat timp va ajunge. inchid si peste 40 de min il sun iar sa il intreb daca mai vine cineva. imi spune ca echipa e pe drum si ii cer un nr de inregistrare a plangerii pt ca aveam impresia ca nu va ajunge nimeni...
Dupa 1 ora jumatate primesc un telefon de la ei sa cobor. 2 politisti care m-au informat ca nu pot da nici o amenda sau avertisment scris pt ca la momentul sosirii lor era liniste. muncitorii in numar de 7 erau pe santier, echipamentele erau oprite pt ca se incalzisera prea tare si trebuiau sa ia o pauza de 15 min si FIX atunci au venit politistii. am crezut ca e o gluma proasta...politistii ii vedeau pe muncitori insa nu puteau face nimic pt ca ei nu lucrau in secunda in care au ajuns ei. in fine, le explic totusi ca ar fi ideal daca ar verifica daca detin o aprobare speciala de a lucra noaptea pt ca sunt anumite ore care trebuie respectate si politistii incep sa ma contrazica iar...ca nu exista . deja imi pierd rabdarea si le spun ca dau un google si le arat legea! unul scoate un smartphone din buzunar si spune "am eu legea chiar pe telefon si va arat eu ca nu aveti dreptate" si GHIIIICI?!!! scoate telefonul si  si ce? AM DREPTATE!!!  probabil ca sa justifice situatia jenanta in care se aflat (desi nu poate fi justificata!) incep sa imi povesteasca viata grea de politist, cum au mers ei 40 de min pe jos sa ajunga la mine, cum nu au masini deloc si cum salariile sunt mici. nu am inteles legatura...poate vroia sa imi spuna ca nu are nici un motiv sa citeasca legea aia...dar cum a ajuns politist?!
Cum poate sa imi faca el dreptate si cum poate sa ajute in respectarea legii cand EL nu o cunoaste???
Cum sa ma astept ca el sa nu fie corupt?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu