miercuri, 24 aprilie 2013

Pisica Educata

In copilarie iubeam cainii foarte tare si nu suportam pisicile...cum multi spun, spuneam si eu ca sunt perverse.
Lucrul asta s-a schimbat cand am adoptat prima pisica gasita pe strada. Mi-a fost mila de el. Statea comod in palma mea, era mic mic. A prins drag de mine si eu de el. Statea la gatul meu, in brate de ma durea sufletul sa ma mai duc si la toaleta, asa drag imi era de ea. Mi-am schimbat parerea despre ea si uite acum simt ca imi umple casa de bucurie.

Am o problema insa cu el (este un motanel): l-am castrat si veterinarul mi-a recomandat sa ii dau doar mancarica uscata pentru baietei castrati pt a evita problemele la rinichi. Poate face foarte usor pietre la rinichi si apoi trebuie operat. Zis si facut. Acum baietelul meu face pipi parca toata ziua si trebuie schimbat mereu nisipul si alti bani si alta distractie + miros neplacut + strans mereu nisipul pe care il arunca din litiera. Il iubesc, dar trebuie sa recunosc ca este deranjant si as vrea sa gasesc o solutie pentru aceasta problema. Am cumparat si litiera mai inalta si tot scoate nisipul. Sa dai totusi 70 ron/luna pe nisip, este totusi mult.

Am observat pe internet ca poti invata pisica sa faca nevoile la WC. Am comandat si eu un kit de dresaj Pisica Educata cu speranta ca va invata si pisoiul meu.

www.pisicaeducata.ro

Abordarea lor mi s-a parut extraordinara. Parca tot ce scria pe site era ceea ce imi doream si acest produs era raspunsul problemelor mele. Am luat produsul si am incepul dresajul. Spre uimirea mea si a celor din jurul meu care au crezut ca mi-am pierdut mintile, produsul chiar functioneaza. Este adevarat ca nu am ajuns la pasul final, dar pisoiul meu face chiar in wc si guess what!? a invatat mai repede sa faca la wc decat nepotul meu! :))))

Avantaje:
:)
- scapi de litiera!!!!
- scapi de miros;
- scapi de stransul nisipului;
- strangi banii pe care i-ai da pe nisip;
- te lauzi la toti prietenii;
- scapi de microbii pe care ii plimba pisica din litiera in toata casa;
- dresajul dureaza 8 saptamani maxim;
- pot invata si pisicile mature;


Minusuri:

:(

- accepti sa imparti toaleta cu pisica;
- trebuie sa cumperi nisip/ talaj pe care il poti arunca in Wc;
- dresajul dureaza 8 saptamani - timp in care trebuie sa acorzi mai mare atentie pisicii;
 













2 comentarii:

  1. Si daca pisica s.a invatat sa faca doar treaba mica la wc,nu si treaba mare(asta o face in baie pe jos) ce sa ii mai fac? Cum sa o invat sa faca tot la wc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am acceasi problema, de cand am castrat motanul, nu mai vrea sa faca treba mare la wc, doar treaba mica o face, sincer nu stiu cum sa mai procedez?Astept un sfat!

    RăspundețiȘtergere